Saturday, February 18, 2012

Selamat pagi yang tak seberapa nak pagi. Okay aku baru berangan nak menghayati hari cuti aku dengan bangun lambat. Malang sungguh angan-angan ku musnah. Ni semua gara-gara jiran sebelah yang memekak. Aku tak tahu apa yang dia buat sampai bising gila! Tape nanti aku baling bom dekat rumah sebelah bagi senyap terus. Hewhewheww.

Hye, love! Morning! Siann hari Sabtu kena kerja. Kerja lah kamu rajin-rajin. I baru nak ajak u pergi festival layang-layang yang dekat Bukit Layang-Layang dekat Pasir Gudang tuuuu. Tapi, tapii u kerja pulakk. Ish, nangis lah macam nii :'(

Blablabla Whatever! 

Ehem! Nak buat pengumuman ni. Aku nak jemput semua yang pernah kenal aku dekat Tadika Nuri, Sekolah Kebangsaan Taman Sri Skudai, Sekolah Agama An-Nur, Sekolah Kebangsaan Bandar Putra, Sekolah Menengah Bandar Tenggara, Sekolah Menengah Kota Masai, Sekolah Menengah Dato' Usman Awang, abang-abang aku yang sengal lagi masuk air and sume lah yang kenal, penah ngutuk, ngumpat, buruk-burukkan aku. 

Jemput datang hari pertunangan aku dengan pilihan hati. Bertarikh 12/12/12. Amacam cun tak tarikh? Mwehehehe. Masa 12:12 p.m. Sume berkaitan dengan 12. Hahaha. Dijemput hadirkan diri ke majlis itu nanti. Makanan bawak sendiri. Aku cuma sediakan air kosong je dengan biskut kering je. HAHA! Keji habis kan kalau buat majlis macam ni. Memang confirm tade orang yang nak datang.

Noob!

#Perkara ni yang aku berangankan sebelum tidur semalam. Hehehe. Lepastu semalam aku mimpi ada orang gemuk hempap aku. Sial la jai! Sakit ohhh! Nasib baik mimpi jee. Mwehehe. Izwan Kasmani, I rindu nak jelly2 dengan u. Lepastu nak dengar u nyanyi lagu Set Fire To The Rain kat dalam kereta : | 
Dia cakap dia lagi sayang motor RXZ dia tu daripada aku. U, I nak terjun bangunan nii! Okay bye! :P HAHA.

No comments:

Post a Comment