Wednesday, November 16, 2011

parampampam brrr.

ohooohoooii! rilax lah kit kat kan adaa. bafakk awak.

Hahaha. Omaigheee 3 paper dah lepas. 6 more to goo. Tadi Sejarah susah gila, la gila. Tapi seronoknya aku xpulak tidur macam selalunya time exam Sejarah. Haha. Menandakan aku memang memberi sepenuh tumpuan dekat kertas jawapan aku.

Okay, yang sudah lepas jangan dikenang lagi. 

Mamak! Kasi Boyfriend satu! Kurang suka marah2, boleh bawak bergurau tak kira kasar atau lembut, lagi baik kalau yang boleh Gedik sama. Lepas tu kalau boleh nak yang kaya tau Mamak! Yang boleh bagi dia punya Kad VISA dekat kita. Lagi sedap kalau dia ada kereta, ada pekerjaan (for sure!) dan yang paling penting dia mesti suka makan McDonald. Handsome? Tapayah Handsome sangat pun tape lah mamak. Kalau boleh yang sedang2 je. Sedap je mata mandang. Paling2 penting dia mesti boleh sentiasa berada dengan kita tak kira kita tengah sedih atau suka. Dia jugak mesti boleh bimbing kita kepada kebenaran.

Apa mamak? Kita macam PISAU CUKUR? memang lah. Apalah erti hidup ni kalau tade duit. Nak tunggu kita kerja. Lambat lagi. Exam puns x abis lagi. Tapi percaya lah kita buat semua ni bersebab. HAHA. Benda sama aku suruh member dok sebelah aku carikan. Pastu dia boleh offer diri dia. Walao! Tanak lah aku dengan kau. Ekekeke.

#jahat sia aku. macam boleh dapat jee. Mwehehehe. 

Handsome tak BAKAL BOPRENG aku?
Oh Carmine please marry me.
Cehh, xmalu nya aku!
Okay, aku in LOVE dengan mamat ni. Tiap kali aku tnguk CSI NY aku mesti macam orang gila. HAHA. Carmine Giovinazzo I love you haaaaa~ Meh muah banyak untuk kau ♥ 

No comments:

Post a Comment