Wednesday, November 23, 2011

Thanks for twisting my brain and make it want to explode =.=''''

Haihh, asek hujan jee. Boleh beku aku macam nii. Yeay! Tadi paper Add Math! 

Hotak awak! Gila vavi oh soklan dia. Macam kimak. Haha. Tepusing-pusing kertas tu aku kejekan. Macam biasa kalau dah tak dapat buat aku akan Menghentam buta saja. Haih, tadi time tengah syok melunyaikan paper add math, tetiba aku teringat, terkenang perkara yang dah lepas. Perasaan tu sangat2 x best. Baik aku tapayah describe. Hmmm. Why aa aku asek tak sedap hati je? Nak kena tambah perasa apa nak bagi hati aku ni sedap? Yall aaa awakk. Hahaha. Kay sekarang ni dah kena start fikir pasal masa depan. #Cehh, konon sudah besauu leteww. Hehe. Banyak sangat offer kerja yang aku dapat. Tinggal nak pilih yang mana je. Seriously memasing bagi gaji besau2. Kerja pun tak penat. Duduk dalam office. Untunglah. Hahaha. Mana wei? Tak tahu nak pilih kerja mana satu. Another two weeks i'll be taking my driving license. Jyeahh! Thanks Ibu sebab lesen tu sebagai hadiah birthday. Nervous plus excited gilo nii. Heee. 

Macam ni lah aku rasa time jawab exam tadi.
#kenapa aku frust meronggeng ni? Nak kata sedih. Macam tak. Bongok lah kau Intan. Lalala. IDGAF! Tak sedih tapi asal frust? Idk, no specific reason. Nty lah aku search kat google asal aku frust. Bongok lagi aku nii. Hahaha. Mintak penampo memang macam ni. Lai bagi tampo kat muka aku. Lol~


No comments:

Post a Comment