Saturday, November 12, 2011

Tidak, Tidak, Tidakkkk!

OH EX BF THANKS FOR THE WISHES.

Really u dah pikir masak2? Cmfrm masak? Jangan mentah lagi sudah. Okayy, Sorry. Good to know yang u dah dapat accept we're not going to be together again. I buat semua ni bersebab. Untuk kebaikan u dan jugak i. Oh anyway I bukan sayang Kasmani. Kasmani tu BAPAK dia. Haihh, I sayang anak dia lah yang nama Izwan. Suka hati je cakap I sayang BAPAK dia. Kenal bapak dia punss tidak. So jangan salah ye yunk!

HAHAHA confirm dekak.

Lagi satu I just receive a text massage from this one MAMAT. Sorry tanak mention nama. Ada ke patut dia cakap dia hope aku dengan bakal tunang aku Happy. What the Fish? NOOO! Relation still tak stabil ada hati nak tunang. Belum nak tunang lagi lahhh. MEREPEK SANGAT LAH AWAK!!! pffffttt =.=''

Okay this one langsung tak kelakar. Sejak bila siakk aku nak tunang. jauh kelaut. Ni sudah salah niii! Boleh mendatangkan marah.

#Mohd Izwan Kasmani, U nak kahwin dengan I ke? Hahaha. Macam kelakar jee. Oh maii! sangat tak masuk akal. Sorang cakap aku sayang Bapak kepada si Izwan ni sorang lagi cakap aku nak tunang. So wrong. HAHAHAHAHA!

No comments:

Post a Comment