Wednesday, December 14, 2011

A Day With..

So yesterday, Tuesday, I suppose studying at home. But the thing that i did was..

  • 11.30 a.m - keluar pergi McDonald Bukit Indah with Engineering Technology student. Best sebab cikgu yang belanjer everything. Thanks Pn. Ezatul ♥ 
  • 1.30 p.m - rushing nak balik. Eceh balik lah sangat. Tak tahu aku pegi sambung dating. Cakap dengan cikgu ada hal. Hehe. Kira hal lah tu. Haha. Pun boleh. Kesian tenguk orang sakit gigi. Tu lahh degil aku dah cakap jangan makan benda manis. Padan muka. 
  • 3 lebih something - aku nak balik rumah. Haha En. Buah Hati tak nak lepaskan bagi balik. Aww sweet. 
  • 4. 15 p.m - sampai rumah dengan jayanya. Panas la yall! Tarik bantal pastu tido. Ekeke. Sian penat.
  • 5.30 p.m - Bangun tido sebab abang aku kacau. Serabai! Lepas dah kacau buat muka innocent gelakkan aku dari luar. Okay thanks =.="
  • 5.45 to 6.30 p.m - kemas rumah. Ade tikus mampus dekat setor rumah. Sial! Eee geliman mak nyahh!
  • 7.00 p.m - keluar lagi! Yeehaaa! Pergi Jusco Taman U. Teman member abang yang Nerd shopping. Chomel tau dye. Muka suweet jee. Amboi, gatal dah aku nii. Intan, jangan gatal nty En. Buah Hati marah.
  • Lepas Pegi Jusco, once again Lepak McDonald. Senak perut aku asek sumbat McDonald je. Haha, anyway thanks Yuz for the chocolate and the McDonald. Lenkali belanje lagi tau. Ekekeke.
  • 8.45 p.m - merayap ke Bazaar Karat kejap. On our way to Bazaar Karat Abang aku dengan Yuz boleh berdebat pasal negara Jepun. What? =..=" Memasing dah boleh jadi ahli Parlimen. Ngekk~
  • 10.00 p.m - Balikk! Hahaha. Baru kelam kabut cari buku. Haha.
#Izwan, I ♥♥♥ you! Muuaaahh! Sayang kau weyh!

    No comments:

    Post a Comment