Saturday, December 17, 2011

I just want u to know that I miss you so much.

untunglah keep thinking about u.

Why?


Rindu sangat leteww. Haha. I don't know why this love feeling become so strong. Izwan oh Izwan! Hehe. Rindu everything about you. Your smell, your laugh, your this and your that and I'm yours. Hahaha. Kan dah gila.
Awak, kita letak gamba ni sebab ada tuu.
Haih, taknak mention lah.
Kita rindu dekat that thingy. 
Yeah, baby, I'm so in LOVE.

So today tak tahu dah nak buat apa. Plan tadi siang nak pegi dating dengan En. Buah hati. Tp cancelled sebab hujan. Arrrghhh! Tension nyaa! Luckily sume cuzzie ada dekat rumah. At least tak lah tension sangat. Lepak lah dengan adik sedara kesayangan. Sayang sangat dekat dia.

Knp sayang sangat dekat dia? Sebab dia tempat aku curah kan segalanya. Dari luar kain sampai dalam kain. Cuba tny dia apa je yang dia tak tahu pasal aku? Sume dia tahu punya. Kalau dia tak tahu jetat je kepala dia kuat2. Dia manja dengan aku sorang je. Dia jugak jealous kalau aku layan orang lain lebih daripada dia. Haha.

Hah, see?
Dia rembat aku punya spect.
Time ni aku tenga tido.
Cepuk dia jommm!
Lupa pulak nama dia Liyana NurAdleena. Sayang ketat2, sendat2, padat2 dekat budak kecik nii. Hehehe. Muaaahhh!

No comments:

Post a Comment