Sunday, January 08, 2012

Hep hep hee.

Hi Intan, apa kabo? Sihat? Lama tak Nampak? Mana kau tercampak??

Tak kema pun. Ada je kat sini. Still dekat JB. Lama tak Nampak sebab busy with my career. Alamak! Poyo pulak aku nii. Ekeke. Yang Benarr pakk? Ya Benar dong.. Ye dokk aku busy sgtsgt. Nak online tak sempat apa lagi nak hupdate belog. Berlalang dah aku punya belog. Bodoh aa kau. Hehe. So, life after SPM tak lah se'easy mana. Actually kita makin dibebankan dengan pelbagai problem. Problem yang memang tak boleh sesuka hati kau je nak ignore. Aku rasa masalah yang melanda aku skrg ni bertimbun macam file2 yang aku kena buat dekat office tu. Banyak dan sangat menyerabutkan. Serious mmg sucks sgt rasa. Betul lah orang cakap nak cari duit mmg sgtsgt susah. Tak tipu mmg confirm betul dan sangat sahih statement itu.

Kerja acane? Okay laa. Biasa jee. For sure sgt ponattt. Ohh, hah! Akak2 dekat office tu panggil aku dengan Nama SHAHIRA. Kadang2 dorang panggil aku Ira. Wuhuiii, Shahira beb! Nama Shahira tu mak aku je yang slalu panggil. Seriously awkward sgt bila dorg sume panggil aku macam tu. Dah tak special dah nama Shahira aku tu. Ekekeke.

So, bla bla. En. Buah Haty macam mane? Err, no comment. Dapat spend satu hari dengan dia dah kira bersyukur sangat. Dua2 busy memanjang. Maklum lah busy kerja kumpul duit nak berumah tangga. HAHA! Bodoh nieee.. Lambat lagi okayy. Kita enjoy dulu. Semalam lepak dengan Dia ♥. Anyway, I dah jumpa dengan bakal bapak mertua. Scary tahu tak. Nasib papa dia okay. Hehehe. I also met his 2 twin brother. Muka sama je. Dalam keseronokkan semalam, tetiba ada kesedihan. Wewittt! Haha. Apa yang terjadi tuh biarlah aku sorg je yang tahu. Sayu je tenguk muka Buah Hati. Lepastu dah tak tahan sangat aku menangis. Hamekk kau. Syokk sangat nangis sampai tak perasan dah pukul 3 pagi. So, dengan berjayanya aku tidur2 ayam. kejap bangun, kejap bangun. Pastu pukul 6 pagi aku bangun lagi. Tu dah final dah. Mmg confirm dah tak boleh nak tido balik. Haha.

He gave me this.
Serious benda ni buat aku tersenyum kambing sorg2.
Haha.
Sweet jugak bf aku nii.
Edit sendiri okay tade copy mana2.
Erm, erm, apa lagi ekk? Banyak lah benda yang pahit dan manis jd end of 2011 and start 2012. Hephep hehehe. So, new year haritu mmg awesome. Awat? Ado ar. Hihihi.

#I really don’t wanna lose you sayang. I dah tade sape lagi. I ada u sorang je. Tempat yang paling I rasa selesa dan selamat. Tempat I menumpang kasih sayang, susah senang, sedih, suka duka. U sorang je sayang. Kau duduk di CARTA HATI ♥. Sastera habis kan ayat aku. Hahaha. Dengar lagu hatimu milikku teringat dekat kau doh. Rindu sangat letew. Mwehehe. Okay peluk cium utk si sayang. Muahmuah.


No comments:

Post a Comment