Wednesday, February 01, 2012

Me and you ♥

Yaww. Waddup jiee. Hee, bertemu kembali setelah lama tak menghupdate. Sambil dduk menghayati keindahan asap rokok yang berkepul-kepul -.-‘’ tiba-tiba hati teringin nak update story untuk diisi kat dalam blog ni. Meoww~ Cewahh~ Gituu. Mwehehehe.

So, setelah sebulan lebih meninggalkan sekolah hatiku tetap mengatakan yang aku walau camne pun tak nak masuk sekolah balik. BHAHAHA! Watpe masuk sekolah. Nyemak jee. Cehh, tak tahu dalam hati guling-guling mintak nak masuk sekolah balik. Tak tipu lah memey rindu sangat-sangat dekat sekolah. Lagi-lagi time balik sekolah lepak dekat jejantas ramai-ramai. Awww, so sawett. Maafkan saya kalau saya sedikit tidak betul. Ekekeke.

Dah lupakan pasal sekolah. Sekarang masa untuk menghadapi kehidupan yang sebenar. Kehidupan seharian yang sangat mencabar. Kadang-kadang sampai stress aku. Haha. Okay tarik nafass.. Lepas.. Pheww..

Anyway, Gong Xi Fa Caii. Belum lambat kan?? Hehe. Ape? Ingat budak-budak sekolah je ke dapat cuti seminggu? Aku pun dapat lahh. Tak seminggu lah tapi Cuma 6 hari jeeee. Heee. Honeymoon aku duduk rumah. Wahhh~ Untunglahhh.

Kerana berpakaian macam ni aku kena tuduh baru balik daripada tempat bukan-bukan.
Haha.
Thanks Izwan Kasmani hantar balik malam tu.

But actually masa aku cuti aku tak habis kan untuk duduk berehat dekat rumah. Malah, aku habiskan masa aku bersama insan yang bernama Izwan Kasmani. Nama bapak tu penting ye bagi tidak menimbulkan salah sangka hingga menyebabkan ada yang memanggil aku BITCH. Well, yes Imma Bitch, Bitch :P. Terasa much? Makan banyak sangat cili leteww. Walao!

Seronok lah merayap sampai tak ingat dunia. Hehe. Pulak time tu memang dah gaji. Lagi la kita enjoy! So, kami merayap dari tengahari sampai ke malam. Kalau siang tak merayap malam mesti merayap. Sampai abang aku jealous. Heee. Lekk eh bang. Nanti ada masa aku keluar pulak dengan kau. Hahaa. .

Kita jugak pergi Tuti Fruiti dengan dia. Cinta muka buku lah katakan. Haha. Hujan-hujan pun still sanggup redah. Okay, Red Velvet was my favorite sesedapp tau. Dia pun cakap sedap. Bottom letak red velvet flavor middle letak chocolate and top of it letak vanilla flavor. While topping lenjan semua yang ada kat atas meja tu. HAHA. Try la rasa. Really nice for god sake. Lepastu dinikmati ketika hujan. Sejuk jee. Hehe.



TEVA.

Ada macam nama India tak? Haha. Okay, saya memang suka menganjing dia pakai selipar jenama India. Dia seboleh-boleh nak cari that selipar. Dia cakap selipar tu comfort and ringan. Sampai merajuk tau selagi tak dapat selipar tu. I still remember his face bila dapat selipar tu. You smile, I smile. Haihh, sejuk je hati bila tenguk u senyum. Our first time makan ikan siakap masak asam pedas. Pelik kan? Rasa dia tak sedap mana pun. Truth be truth I miss those moment. Nak repeat lagi boleh? Meoww~

Kalau tak silap macam ni lah seliper dia.
Maaf saya tak ingat rupanya macam mana.
Heeeee.

Dia nak yang camni. Tapi unfortunately tade size. Tu laa. Kaki McDonald memang susah nak dapat size.
Mwehehehe.


Makin lama saya makin sayang dekat Bf saya tu. Seriously kalau break memang aku boleh gila. Aku tak tahu berapa lama aku boleh survive kalau kau tade. Can’t you see how much you really mean to me? Oh, sekarang ni saya sangat Badi dengan perkataan ‘TAK MENDATANGKAN HASIL’. Kerana perkataan tu aku hampir bukan hampir memang dah hilang dia and nasib baik dapat balik. Alhamdullilah. So after this InsyaAllah aku takkan keluar kan lagi perkataan tu. Serious shit. 

So what next?

Menjadi seorang yang sangat penyabar dan tak keras kepala. Paling penting tak EGO. Itu kepala jangan bagi batu duduk dalam. HAHA. Okay Boiii.

No comments:

Post a Comment